poniedziałek, 2 grudnia 2013

Niemodni

Moda jest dla mnie pojęciem mocno abstrakcyjnym.
Chyba znaczenie tego pojęcia rozumiem zupełnie inaczej niż ludzie z mojego otoczenia. Więc nie boje się przyznać że w mojej szafie jest raczej niemodnie . Zabawne jest to że najczęstszym komplementem który słyszę od ludzi to : " ładnie wyglądasz, ja bym nigdy w życiu się tak nie ubrała - ale tobie to pasuje " hihi .
Puki co to ja również decyduje w co ubrany jest Noe. Ponieważ nie mam pamięci do nazw to i marki odzieżowe znam ze trzy . Co za tym idzie metki nie robią na mnie żadnego wrażenia.Ciuch albo do mnie przemawia albo nie. Oczywiście zależy mi na tym by Noe był ubrany ładnie i staram się by na mój sposób właśnie tak było.
Nastawiam się że bardzo szybko sam zacznie decydować w co chce być ubrany i wtedy mój dystans bardzo się przyda:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz