wtorek, 10 grudnia 2013

Kartki Świąteczne

Moje podejście do kartek świątecznych jest takie jak do SMS-ów świątecznych , liczą się tylko te od serca. Mogą być tylko podpisane imieniem nadawcy, może widnieć na niej krótkie zdanie, jednak nie toleruje jednego schematu do wielu.
Sama nie wysyłam kartek zwykle po prostu przegapiam odpowiedni czas.
Tym razem jednak wyśle jedną jedyną kartkę i to do osoby której nie znam .
Zachęciły mnie do tego mamy blog erki i nawet wspomniały bym nie zwlekała z wysłaniem, by kartka dotarła na czas:) Bardzo fajna akcja zobaczcie tu Dziś powstała moja kartka , wykonałam ją z pomocą męża:) Ma on borok cierpliwość do moich pomysłów . Nie zdradzam do kogo wędruje, by nie psuć niespodzianki:)
Powiem Wam że czuje się trochę jak za szkolnych czasów, bardzo pozytywne uczucie. Mam nadzieje że kartka dotrze na czas:)

1 komentarz:

  1. Robercik to ma rzeczywiście złote nerwy hehe:)! Ale kartka jest piękna:) Anet

    OdpowiedzUsuń