piątek, 28 lutego 2014

Mamy blogerki potrzebne istoty

Bo kobiety posiadające dzieci, też mają potrzebę blogowania.
A ja im za to jestem wdzięczna!!!!
Lista moich "kocham i czytam choćby post dodały o 2 w nocy" jest krótka, a jednocześnie wystarczająca.
Każdą z nich cenie za zupełnie inne rzeczy, i nigdy nie porównuje do siebie . Potrzebne mi są do szczęścia i tyle :)
Bez krytyki i zazdrości ( choć nie, troszeczkę im zazdroszczę) , czytam i wyłapuje cenne dla mnie informacje.
makoweczki.pl pokazała mi najlepszy smoczek świata , Noe traktuje go niczym talizman.
Potwora wzrusza, irytuje i zmusza do myślenia. Nie ukrywam marze o tym by choć raz napisać tak jak ONA!!! .
Pannamiijejzabawki po prostu emanująca miłość matczyna, w ciele pięknej kobiety .
Eureki nie odkryłam, pewnie je czytacie . Ten wpis to moje podziękowanie :) Bo mamy blogerki to potrzebne istoty :)
Ps. Dodam iż czytam również inne mamy, które odwalają kawał dobrej roboty . Wyznaje zasadę " nie hejtuje , nie rozumiem, nie czytam" :)

4 komentarze:

  1. Ja czekam na moment aż znajdę czas by się zaczytać w blogach, bo póki co wpadam i wypadam i aż zła czasem jestem, że mam tak niewiele czasu na to. Niech już Olek idzie do przedszkola ;))) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noe po kąpieli o 20 śpi więc ja mam czas na nadrabianie :)

      Usuń
    2. Olki też chodzi spać ok 21, ale praca mnie pochłania :>

      Usuń
  2. Tak, masz rację... mamy blogujące to fantastyczna sprawa. Każda z nas znajdzie w ten sposób wiele inspiracji i pomysłów. Sądzę, że w dobie internetu to akurat jest znakomitą sprawą :))

    Korzystajmy. Pozdrawiam MG

    OdpowiedzUsuń