sobota, 8 lutego 2014

Sesja noworodkowa

Sesja noworodkowa , pamiątka chwytająca za serce.
Kto poosiada zdjęcia z pierwszych dni życia swojego maleństwa ??
W jaki sposób wybieraliście osobę, która uchwyci dla Was te cenne chwile??
Czym Was przekonał do siebie fotograf? Cenom , umiejętnościami??
Jeszcze zanim zaszłam w ciąże wiedziałam że zabiorę swojego bąbelka na taką sesje. Szczęście mam niesamowite otaczać się fotografami . Jednak zdjęcia noworodkowe to nietypowa działka. Nie może ich wykonać ktokolwiek. Wcale nie chodzi tu o posiadanie gadżetów i pomysłów.
Fotograf zajmujący się tą niezwykłą klientelą, przede wszystkim powinien być przeszkolony z bezpieczeństwa niemowlaka podczas sesji. Cierpliwość i wewnętrzny spokój, to cechy niezbędne. Nie wystarczy poszukać inspiracji w sieci. Zdjęcia tam zamieszczone to często efekt obróbki, usuwane są dłonie rodzica lub fotografa ,które niczym anielskie skrzydła chronią dziecko.
Jak ważny jest profesjonalizm osoby trzymającej szklane oko przekonałam się na sesji Noego. Anna Krzęciesa która wykonywała naszą sesje, to niezwykła kobieta. Ciepło, miłość do dzieci i pasja wręcz bije od niej na odległość. Jednak to co mnie urzekło najbardziej to profesjonalizm . Bezpieczeństwo i komfort naszego synka było dla Ani sprawą priorytetową. Czułam że nasze maleństwo jest bezpieczne w jej rękach, a uwierzcie że byłam przewrażliwiona na jego punkcie .
Jeszcze raz ogromne podziękowania dla Ani zdjęcia które wykonałaś będą mnie wzruszać do końca życia :*

2 komentarze:

  1. Osobiście uważam, że tego typu sesje to nawet więcej niż pamiątka... Jakże wspaniałe uczucie będzie zerknąć po latach na naszego kochającego małego szkrabka, który teraz będzie już chodził do szkoły i zaczynał pyskować :)

    My na tym etapie możemy jedynie pomyśleć o sesji ciążowej... ale poczekamy do wiosny jak brzuszek jeszcze bardziej urośnie :)

    Pozdrawiam MG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sesja z brzuszkiem wywołuje u mnie równie miłe wspomnienia :) pozdrawiam

      Usuń