piątek, 21 lutego 2014

Zębowe dylematy.

Noe o 18 dostaje nocną butelkę i po kąpieli ładnie usypia w towarzystwie smoka, misia i muzyki.
Bardzo mi zależało by nie posiadał nawyku usypiania z jedzeniem .
Przyznam jednak że nie do końca to moja zasługa, a po prostu charakteru mojego synka . Jest on na tyle elastyczny że bez większego oporu pozwala sobie wprowadzić nowy system dnia.
Więc w nocy dostaje jedną butelkę a następnie na śniadanko budzi się o 8. I wszystko było przemyślane, gdyby nie fakt że pojawiły się nam 2 ząbki. Gdzieś tam w głowie obijała się myśl i co z tym jedzeniem na noc . Gdzie ta higiena i kiedy o to zacząć dbać?? Podczas rozmowy ( czytaj zachwytach nad ideałem mojego syna) z zaufaną panią stomatolog dowiedziałam się o próchnicy butelkowej :( Dostałam parę cennych rad które wzięłam sobie do serca i postaram się wcielić w życie.
Szczotka i pasta przeznaczona do wieku naszego bąbelka jest. Czeka nas jednak trudniejsze zadanie, niż opanowanie sztuki umycia ząbków ,przez zamkniętą buźkę maleństwa. Czas na odstawienie nocnego mleka . Pierwsza nocka poszła nam całkiem nieźle , nie gwarantuje to jednak długoterminowego sukcesu. Trzymajcie więc za nas kciuki :)
Nie jest to jedyny przełom naszego małego wielkiego człowieka od dni paru Noe dumnie mówi TATA :) Czasem tataaataatata ta tata tata ale cieszy nas to niesamowicie hihi
Szykuje dla Was niebawem tekst o wizycie u fryzjera. Ciekawa jestem Waszych wspomnień z dzieciństwa :) Mam nadzieje że to nie tylko traumy ;)

2 komentarze:

  1. Przyznam szczerze, że uświadomiłaś mi bardziej jak ważne jest dbanie o pierwsze ząbki naszych maluszków i jaki wpływ ma na to karmienie butelką. Na pewno zagłębię się w ten temat bardziej. W mojej rodzinie nie ma zbyt dużo małych dzieci i przyznam, że czekając na swojego synusia musimy czerpać wiedzę z doświadczenia innych, książek i internetu.
    Będę wdzięczna za więcej takich postów :)

    Zapraszam do siebie - pozdrawiam MG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się bardzo, my młode mamy musimy się wspierać;)
      pozdrawiam

      Usuń