poniedziałek, 3 marca 2014

Guga Kids Design

Podczas gdy ja intensywnie się szkoliłam , chłopcy reprezentowali nas na Guga.
Poprzednia edycja skradła moje serce , jednak mój osobisty mąż mówi ,że tym razem było jeszcze lepiej.
Ilość i różnorodność wystawców sprawiła, iż każdy znalazł coś dla siebie. Na targach zjawiły się tłumy ludzi. Mimo tego atmosfera nadal była bardzo przyjazna dzieciom.
Mijający moich chłopców uśmiechali się i zagadywali do Noego.
Pojawiły się dobrze już znane marki które cenimy , nie zabrakło jednak nowych które zaskoczyły pomysłowością. Po obejrzeniu relacji zdjęciowej , pomyślałam, że nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.
Gdybym to ja zjawiła się na targach, nasz budżet został by mocno nadszarpnięty. Chłopcy natomiast dokonali skromnych , ale uroczych zakupów. Już odliczam do kolejnej edycji targów , której wróże jeszcze większy sukces.
Zazzu .pl

3 komentarze: