piątek, 21 marca 2014

Rodziny się nie wybiera ;)

Rodziny się nie wybiera , i niby jest to sprawa jasna . Jednak nie zawsze wygląda to tak, że jesteśmy puzzlem z tej samej układanki co nasi rodzice czy rodzeństwo. Mimo starań i chęci po prostu dopasowanie się jest niemożliwe.
Oboje z mężem nie wiadomo czemu od dziecka idziemy pod prąd . Mimo iż nie widzimy różnicy między nami, a resztą społeczeństwa , to inni widzą je wyraźnie.
Dziecko nasze podobno skazane na bycie artystą. Ja jednak twierdze inaczej. Myślę że zostanie matematykiem , lekarzem lub prawnikiem . Wybierze drogę w której my nie sprawdzili byśmy się na pewno, ba nawet byśmy o niej nie pomyśleli. To jednak nie przeraża mnie w ogóle, grunt by był szczęśliwy .
Mam jedynie nadzieje, że nie będzie się wstydził tego jakom drogę my obraliśmy. Jeśli będzie trzeba to kupie garsonkę, by mieć w czym chodzić na wywiadówki;) Jeśli i to nie pomoże w zastępstwie wyśle moją siostrę :) Będzie trzeba sobie jakoś radzić hihi
Puki co nie zgłasza żadnych zażaleń i tego będziemy się trzymać.
Koszulka od polecam:)

4 komentarze:

  1. Masz niesamowitego brzdąca :) słodki jest...ta minka.
    A koszulka świetna :) Gdzie taką dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , minki też mnie rozbrajają :) Koszulka od https://www.facebook.com/HOTBALLCLOTHING polecam :)

      Usuń
  2. Super maluch. Body świetne. Wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń