środa, 5 marca 2014

drobne przeróbki ciuchowe :)

Chcąc by Noe dobrze wyglądał , nie posiadając zbyt wielkiego budżetu, raz na jakiś czas udaje się na polowanie. Poszukuje czegoś co kosztuje złotych parę i da się przerobić.
Myślę, że wiele mam chłopców przyzna mi racje, dla małych kawalerów nie jest łatwo znaleźć coś oryginalnego do ubrania.
Oczywiście super by było gdybym potrafiła szyć.... głowa ma pełna pomysłów :) Puki co jednak muszę zadowolić się drobnym przeróbkami .
Upolowałam koszule jeansową cena 5 zł :) Jak tylko ją zobaczyłam od razu miałam na nią pomysł .
Jeans to ponadczasowy niezbędnik .
Poprosiłam Roberta by namalował na niej co nieco :) Długo nie musiałam czekać , mój mąż dla świętego spokoju( potrafię być naprawdę upierdliwa) woli nie odkładać nic na potem. Tym sposobem mogę uchylić Wam rąbka tajemnicy:) Całkowity efekt pokarze niebawem , muszę wyprać koszule po malowaniu zanim Noe ją ubierze . Zdjęcia przed niestety zostały przez przypadek skasowane :(

5 komentarzy:

  1. Mam w planach poprzerabiac troszkę ciuszków po młodszym bracie. Ma sporo małych koszulek w bieli które wyglądają super, ale chętnie nadałabym im charakteru :) Też pobawię się w takie rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie życie rzeczy to lubię :-) partner zdolny... pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam odnawiać garderobę, to sprawia że posiadamy coś niepowtarzalnego .

      Usuń