wtorek, 22 października 2013

Poznawać na nowo świat

Godzina 00.09 Robert woła mnie do pokoju Noego , wchodzę zaglądam do łóżeczka a tam jak to mówi mój mąż "mała jazda" ( w tłumaczeniu mój synek , oczy jak pięć złoty machający rączkami i gotowy do zabawy ).
Sama radość ... wiadomo że to pora snu i nikt się z nim nie będzie bawił, jednak nie da się nie uśmiechać na taki widok. Ilekroć zaglądam w nocy do jego pokoiku, nie wierze że tak wielkie szczęście mnie spotkało . Chyba każda mama wie co mam namyśli pisząc że nie wiem jak mogliśmy żyć bez takiego małego skarba:)
Każdy dzień przynosi nam coś zupełnie nowego i niezwykłego . W niedziele Noe po raz pierwszy się zawstydził , a wczoraj pierwszy raz roześmiał się na głos . Niezwykłe uczucie poznawać na nowo z nim świat
I DZIŚ NASZE PIERWSZE WYSTĄPIEIE W KOMINIE OD ZAZZU.PL :) JUŻ GO KOCHAMY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz