niedziela, 20 października 2013

Guga Kids Design

Dziś byliśmy na targach Guga Kids Design w Katowickim  Centrum Kultury :)
Na to wydarzenie czekałam z niecierpliwością .
W jednym miejscu zgromadzili się projektanci których już od dłuższego czasu obserwowałam w sieci:) Musze przyznać że jakość i wykonanie artykułów zrobiły na mnie ogromne wrażenie .
Od samego wejścia do budynku w powietrzu była wyczuwalna pasja oraz miłość do dzieci.
Organizatorzy prócz zgromadzenia wystawców zadbali również o rozrywkę dla najmłodszych. Były zabawy, malowanie twarzy oraz projekcja bajek. Duży plus za akcje loteria na rzecz schroniska - która pokazuje dzieciom że nawet symboliczne 2 zł można pomóc potrzebującym :)
Takie wydarzenia pobudzają moją wyobraźnie i ładują moje baterie :) Dodatkowym bodźcem pobudzającym dla mnie , był fakt iż było to pierwsze zetknięcie mojego synka z dużym skupiskiem ludzi:) Stało się tak zupełnie przypadkiem ponieważ niespodziewanie tata musiał nadrobić zaległości w pracy . Nie mogliśmy jednak lepiej trafić , Noe był zachwycony :) Z ogromnym skupienie obserwował wszystko co działo się wokół niego.
było miło najwyższy czas do domu :)
Dziękujemy bardzo organizatorom i już czekamy na 3 edycje :)

2 komentarze:

  1. Było świetnie ! to prawda.
    A teraz kojarzę, że się mijaliśmy my wychodząc, wy zaczynając zakupowy szał :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń