środa, 30 października 2013

N-o-j-e czy Noe

A dziś troszkę o tym czemu N-o-j-e , i w cale nie chodzi o wyjaśnienie czemu wybraliśmy imię Noe, a o tym czemu blog nazywa się noje.
Sprawa tak naprawdę jest bardzo prosta , jak już kiedyś wspomniałam moja siostra ma 2 synów, młodszy z nich Kajetan to przemiły szkrab.
To on na kuzyna zamiast Noe mówi Noje -taki skrót :)
Jest w tym tak słodki i emanuje takom miłością do mojego synka, że mimo iż nie toleruje żadnych odmian imienia Noe to jego "wersja" skradła mi serce:)
Nie potrafię opisać wzruszenia gdy Kajetan przytulając się do nóżki Noego mówi mu " Noje komam Cie" co oznacza Noe kocham Cie:) Noe wyznanie to odwzajemnia uśmiechem od ucha do ucha , co dla niego nie jest oczywistą reakcjom.
Nie wspominałam jeszcze o tym ale mój synek w towarzystwie jest bardzo poważnym chłopcem i na jego uśmiech trzeba sobie zasłużyć. Oczywiście nie tyczy się to Kajetana który ma z nim swoje układy:) Już nie mogę się doczekać ich wspólnych rozmów i oczywiście tego jak Noe poradzi sobie z wymawianiem imienia Kajetan :)
Jedno wiem cała trójka sprawi że będzie wesoło:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz