niedziela, 5 stycznia 2014

Niespodzianka :)

Mam dla Was dziś niespodziankę . Myślałam o niej już od jakiegoś czasu i wreszcie się udało:)
Zanim jednak zdradzę szczegóły muszę troszkę o moim słodziaku.
Dziś Noe zaczął samodzielnie przewracać się z brzuszka na plecy i z pleców na brzuszek. Nieco już się stresowałam ( czytaj zbierałam numery do rehabilitantów ) i zupełnie nie pocieszały mnie słowa wszystko w swoim czasie. Wiem że dużym dzieciom nieco trudniej jest z pewnymi czynnościami, więc próbowałam być cierpliwa. :):):):):):):)
Noe tak się rozkręcił że ledwo dał się ubrać tatusiowi po kąpaniu przecież przewijak to idealne miejsce na ćwiczenie akrobacji :)
Taka sytuacja:)
Idealnie się to złożyło z niespodziankom którą szykowałam już od dłuższego czasu. Mam dla Was dwa obrazki przedstawiające Anioła Stróża, idealne do pokoju Waszego dziecka za sponsorowane przez ink gallery :)
Co zrobić by zdobyć jeden z ich ?
Wystarczy udostępnić i polubić plakat na fb oraz w komentarzu napisać dla czego obrazek ma trafić trafić właśnie do Ciebie .
Zabawa trwa od dziś do 19.01.2014r nagroda trafi do osoby która zostawi najciekawszy komentarz :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz