poniedziałek, 13 stycznia 2014

Mała rzecz a cieszy :)

Średnio 5 razy w tygodniu podnosząc słuchawkę z domofonu słyszę :"listonosz proszę otworzyć".
Nie jest to jednak za sprawą licznej korespondencji którą dostaje , a usytuowania nazwiska na domofonie. Jak na złość od dni kilku nie przychodził, a ja czekałam na przesyłkę. Dziś dotarła do mnie ( dodam że bardzo szybko i sprawnie ) i jestem zachwycona . Cieszy mnie wszystko co kupuje mojemu synkowi , nawet jeżeli jest to totalny drobiazg. Jednak pisze dziś tu o tym z totalnie innego powodu.
Otwieram paczuszkę i widzę ładnie, starannie zapakowaną zawieszkę na smoczek. Drobiazg który zamówiłam w pięknym woreczku sprawił że poczułam jak bym dostała prezent od bliskiej osoby. Może to śmieszne ale właśnie takie szczegóły świadczą o profesjonalizmie. Za jakość produktu byłam pewna, bo posiadam już komin z tej firmy, jednak totalnie skradli moje serce właśnie dziś :)
Bardzo dziękuje zazzu.pl :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz