wtorek, 13 maja 2014

Coś dla mam :)

Gdy posiada się małego skarba, czas na wyszykowanie siebie do wyjścia skraca się do minimum:) Dziś mam propozycje dla mam, na fryzurę która zajmie Wam dosłownie parę minut :)
Potrzebujemy lakier, gumkę , wsuwki, grzebień i klamerkę
Wydzielamy sobie górną partie włosów w kształcie prostokąta i spinamy klamerką.
Pozostałą część włosów spinamy wysoko w kucyka.
Całość delikatnie tapirujemy i lakierujemy .
Zaplatamy luźnego warkocza zaczynając od włosów z kucyka i dobierając włosy z naszej prostokątnej wydzielonej górnej partii .
Gdy zapleciemy całość możemy jeszcze delikatnie poluzować warkocz . Przy grubszych włosach zabezpieczamy warkocz gumką , chowamy końcówkę pod spód przy czole i spinamy wsuwkami. Gdy włosy są bardzo długie możemy zrobić niżej kucyk :)
:)

9 komentarzy:

  1. Uwielbuam takie fryzury! Szkoda tylko, ze mam troche za dlugie wlosy do tej akurat pzdr :* S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W twoim przypadku spinasz wszystkie włosy i zaplatasz całego kucyka po czym warkocz składasz na pół i upinasz na czubku głowy ;) pozdrawiam

      Usuń
  2. Boski fryz! Tyle, że żeby go zrobić potrzebne mi są Twoje zdolne ręce :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko mega, ale ja nigdy w życiu nie spędziłam nawet TYLKO tyle czasu na robieniu fryzury !

    OdpowiedzUsuń