wtorek, 23 września 2014

Mama Time

To niesamowite gdy w grupie praktycznie obcych osób ,możesz czuć się sobą. Gdy ktoś, kto Cie nie zna, obdarowuje Cie kopertą pełną życzliwości. Zapach kawy pozwala poczuć się jak w domu, a tematów do rozmów jest tyle że czasu nieskończonego potrzeba.
Ktoś do ciebie szczela PifPaf powalając Cie swoim pozytywnym nastawieniem, ktoś inny oczarowuje pięknym uśmiechem i ciepłem rodzinnym . Jest kobieta która uroczo pilnuje ładu i porządku , i piękna gaduła zarażająca pozytywnym nastawieniem . Jest kobieta z milionem pomysłów na sekundę i taka od której spokój bije na odległość . Wymarzony kompan do podroży , ktoś kto jednocześnie potrafi wykonać milion czynności i osoba która sprawia wrażenie perfekcyjnie zorganizowanej. Czerń i biel sprawiające wrażenie jak by się je już znało od dawna , i 2 chichotki zarażające śmiechem. Mama Time
0/2014-09-13%2B13.06.25.jpg" />
Ogromne podziękowania dla sponsorów za powalające prezenty :)

12 komentarzy:

  1. czerń i biel <3 wchodząc tu przed chwilą zorientowałam si ę, że robię to po raz pierwszy - choć przecież i fb obserwuję i ig! Po tym jak się tu znalazłam chciałam napisać coś podobnego! Mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy - na spokojnie tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzo moja co za powalający post!!!! Serio ! Wspaniale dobrane opisy - czytając zgadywalam i klikalam aleee frajda :) jestes niesamowita aby tak dobrze dobrać opis do każdego - faktycznie jakbyśmy wszystkie znały się szmat czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahah z milionem pomysłów na sekundę :D dzięki wielkie - dokładnie tak jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli jednak zostałam tą od pilnowania porządku! Świetna relacja! Wielkie dzięki za obecność - ale to już pisałam. :)) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka osoba to niezbędnik, zwłaszcza na spotkaniu gaduł mam blogerek:)

      Usuń
  5. To musiało być fantastyczne spotkanie. Super opis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak przeczytałam post to od razu wiedziałam, że te 2 chichoty to ja z Agatą... Serio aż tyle się śmiałyśmy??? Fajnie było Cię zobaczyć po raz 2 i mam nadzieję nie ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafione idealnie, super było cię poznać �� dzięki

    OdpowiedzUsuń