czwartek, 18 czerwca 2015

5 zabawek które musisz mieć :)

W piękne słoneczne dni staramy się każdą wolną chwile spędzać na powietrzu.
Ilość rzeczy do zabrania ze sobą na takie wyprawy jest tak duża, że każde wolne miejsce w torbie jest na wagę złota.
Sprawą oczywistą jest to, że nie możemy zapomnieć o spakowaniu zabawek . Bezcenne zatem stały się dla mnie wielofunkcyjne zabawki, które nie zajmują wielkiej przestrzeni.
Dziś chce Wam pokazać mój niezbędnik spacerowy który sprawdza się w piasku, na trawie , w lesie , nad wodą .
Sylikonowe wiaderko Scrunch - Bucket od razu skradło moje serce . Prosta forma , piękne kolory to to co przemawia do mnie najbardziej . Jednak jego największą zaletą jest to, że można je zwinąć i włożyć do torebki. Czemu tak bardzo mnie to urzekło? Posiadam ogromną fobie na punkcie przygotowania do zabawy w piasku. Dzięki niemu nawet gdy zupełnie przypadkowo trafiamy na plac zabaw Noe ma czym się bawić w piaskownicy.
Łopatka Quut Cuppi to zabawka która rośnie razem z dzieckiem . Początkowo kompan do opsypywania się piaskiem, z czasem pomoże na zbudowanie najpiękniejszych zamków czy tuneli. Proste kształty pomagają w utrzymaniu czystości i oczywiście zajmuje nie wiele miejsca :)
Zabawki Ikea znane są chyba wszystkim , więc pewnie nikogo nie zaskoczę kubeczkami które dla mnie są na liście must have. Noe budowaniem i składaniem wierzy potrafi zająć się na wiele minut . Jest to również jego niezbędnik do zabaw w piasku czy basenie.
CzuCzu towarzyszy nam od pierwszych miesięcy , umila każdy słoneczny jak i pochmurny dzień . Na wyprawy wybieramy puzzle, które po prostu nie zajmują miejsca . Kolorowa piękna grafika przykuwa uwagę i pobudza wyobraźnie każdego dziecka .
Kredki autka które ostatnio dostał Noe to szczał w 10 :) Zawsze mamy przy sobie jakiś kawałek kartki by stworzyć piękne rysunki . A gdy rysowanie już się znudzi wyruszamy w podróż autkami lub urządzamy wyścigi

4 komentarze: