środa, 27 maja 2015

Jesteś mamą - jesteś wielka :)

Pokoloruje twój świat mamo wszystkimi barwami ,tak by twoje serce wypełniła tęcza mojej miłości.
Już od pierwszych chwil mojego życia, uświadomiłem Ci jak wielkim cudem jesteśmy będąc razem.
Twoja miłość i troska pozwoliły mi bezpiecznie się rozwijać.
Gdy pierwszy raz przytuliłaś mnie twój dotyk działał na nas kojąco.
W tym samym momencie odczuwamy bul , strach i radość .
Nasze serca zawsze będą biły w tym samym rytmie , a wiara i miłość pozwoli pokonać największe trudności.
Bycie mamą dodało Ci sił większej niż mają super bohaterowie .
Ty znów sprawiasz, że ja czuje się silny i z radością nabywam nowe umiejętności.
Nie boje się świata bo wiem ,że nie pozwolisz mnie skrzywdzić .
Wiem, że opatrzysz każdą ranę , ucałujesz każdego siniaka .
Nie potrzebuje od Ciebie więcej niż mi możesz dać.
Jesteś dla mnie mamą idealną i wiem, że ja w twoich oczach też jestem idealny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz