niedziela, 26 października 2014

Jesteś moim super bohaterem

Jesteś moim super bohaterem , w najpiękniejszej baśni zwanej życiem .
Jeszcze gdy byłem w brzuchu mamy, na dźwięk twojego ciepłego głosu, zaczynałem radośnie tańczyć.
To Ty , jako pierwszy trzymałeś mnie za rękę , odsuwając ode mnie strach.
Dzięki twojej wytrwałości, moje nogi nabrały siły.
Podczas zabaw wcielasz się w wojownika , piłkarza , akrobatę , klauna oraz milion innych postaci , we wszystkich jesteś najlepszy.
Twoje ręce pozwalają mi latać jak samolot, twoje nogi szybko biegać po pokoju.
Tylko Ty zawsze potrafisz mnie rozśmieszyć .
Twoje rysunki pobudzają moją wyobraźnie, nieustannie mnie zachwycając.
Twoja muzyka uspokaja mnie i raduje.
Przy tobie zawsze jestem bezpieczny i niczego się nie boje.
Jestem tak mały , a już powtarzam twoją historie.
Tato pokazujesz mi świat widziany twoimi oczami, z tak wielką troską po to , bym kiedyś na własnych nogach przemierzał świat, drogą którą sam wybiorę .

1 komentarz: