wtorek, 1 kwietnia 2014

Kwiecień

Ten miesiąc dopiero się zaczął, a ja już dobrze wiem że skończy się niesamowicie szybko. Układam już plan działania, z nadzieją że może wyjątkowo tym razem wyrobie się ze wszystkim przed świętami. Powoli też czas zacząć myśleć o urodzinkach Noego .....
No i ogarnąć wiosenne porządki . Lista zadań specjalnych nie ma końca chyba u każdej kobiety:)
Puki co ostatnio udało mi się zrobić porządek w ciuchach Noego . Nie mogę uwierzyć że wyrośl już z tylu rzeczy :) Mimo iż w modzie chłopięcej jest mniejszy wybór niż modzie dla dziewczynek, ubranek i tak mamy więcej niż potrzeb takiego małego człowieka:)
Zupełnie przypadkiem okazało się że Noe ma takie samo polo jak tatuś :) Na zdjęciach różnią się troszkę kolorem, jednak na żywo są prawie takie same :)
KOLEJNY RAZ SKRADLI MOJE SERCE <3

7 komentarzy:

  1. Święta za pasem... czas porządków można uważać za rozpoczęty. Ale mnie chyba ominie - chociaż strasznego mam na to powera ostatnio. Może dzięki temu właśnie sprzątania w zasadzie nie będzie - bo nie ma co - sprzątamy na bieżąco :) Przy jednym pokoju i maleńkiej kuchni naprawdę się nie napracujemy a poza tym, to chyba jednak w moim stanie niewskazane. Pozdrawiam i życzę już teraz przyjemnego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wam też tym bardziej że termin zbliża się wielkimi krokami:)

      Usuń
    2. Oj zbliża. 30 tydzień więc bliżej końca niż dalej... Skrycie liczę na to, że do terminu a tym bardziej po nie będę musiała czekać. Już mi ciężko... a upały dopiero przed nami. Czasami czerwiec bywa bardzo gorący, a jednak wolałabym tego uniknąć. Maj jest piękny miesiącem dlatego skrycie marzy mi się jego końcówka właśnie :) [dwa tygodnie wcześniej przecież można]

      Usuń
  2. U nas też lista rzeczy do zrobienia na kwiecień- zdecydowanie za długa... Zdjęcia Noego z tatą- super. Wypatrzyłam też piękny rysunek na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty kochana teraz z 2 skarbami to dopiero masz wyzwanie :)

      Usuń
  3. Zawsze podobały mi się taki koty! Cudowny :) Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a do nas trafił przez przypadek ale uwielbiam go teraz:)

      Usuń