piątek, 28 listopada 2014

Z pasją przez życie

By żyć w zgodzie ze sobą potrzebuje swojej pasji. Musze się realizować , być w ruchu i otaczać się ludźmi. Głowa moja jest pełna pomysłów , boje się że gdybym ich nie realizowała ,pewnego dnia po prostu bym wybuchła :)
Noe często obserwuje nas podczas pracy, widząc uśmiech na naszej twarzy, sam czerpie z tego radość. Wielokrotnie pisałam, że jest to dla mnie bardzo ważne ,by uczestniczył również i w tej sferze naszego życia. Chce by wiedział że miłość do tego co robimy, jest jedynym sposobem na realizowanie się. Oczywiście nie jest to łatwa droga , ale nic co piękne nie przychodzi łatwo.
Nee- jak o sobie mówi mój syn , bardzo starannie i delikatnie potrafi zadbać o moją fryzurę. Uwierzcie mi, że ma do tego talent hahah. Czesząc mnie, bacznie obserwuje z każdej strony efekty swojej pracy. Ze skupioną miną poprawia to z boku to z tył , starając się by jego modelka była zadowolona z efektów. Gdy już dorwie grzebień moje włosy przed nim nie uciekną ....
Lubi to ponieważ widzi jak pracuje i jest to dla niego rzecz naturalna . Zupełnie nie zależy mi na tym by był fryzjerem, stylistom , muzykiem czy malarzem, chce by znał od podszewki to co sprawia nam jego rodzicom radość.
1 i 3 foto. podczas pracy z Dominika Cuda Photography - polecam zaobserwować jej prace. Niebawem będzie można zakupić kalendarz - terminarz, ze sprzedaży którego pieniądze będą przeznaczone na zakup sprzętu i odzieży dla młodych zdolnych sportowców. 2 foto NaturalCut podczas OFF festiwal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz